Chráněná dílna – callcentrum, zákaznický servis.

CHRÁNĚNÁ DÍLNA

Callcentrum a zákaznický servis k vašim službám. Navolávání schůzek, obsluha zákaznické linky i firemních chatů.

Zajistíme navolávání obchodních schůzek, příjem hovorů na zákaznické lince, péči o zákazníky, telefonické průzkumy, obsluhu chatu na firemních webových stránkách…

V našem dobře vybaveném callcentru zrealizujeme všechny vaše požadavky. A přidáme výhody chráněné dílny – náhradní plnění.

https://www.agj-holding.cz/wp-content/uploads/2021/07/05_callcentrum-1.svg

Proč s námi?
7 důvodů.

Prostory

Více než 3.000 m2 výrobních prostor.

U nás najdete řešení.

Zaměstnanci

Máme více než 400
šikovných zaměstnanců.

S námi najdete řešení

Úspory

S námi ušetříte průměrně
16 % nákladů.

S námi najdete řešení.

Dostupnost

Jsme vám k dispozici 24/7
po celé ČR.

Vždy najdeme řešení.

Inovace

Neustále inovujeme
a vylepšujeme služby.

Vždy najdeme řešení.

Kvalita

Dbáme na vysokou kvalitu
a profesionalitu.

Máme pro vás řešení.

Náhradní plnění

Všechny naše služby
s náhradním plněním.

Naše řešení pro vás.

https://www.agj-holding.cz/wp-content/uploads/2021/07/09_ukazuje.svg

S NÁMI NAJDETE ŘEŠENÍ

Naši operátoři jsou připraveni realizovat volání podle vašich scénářů. Obchodní schůzky nebo odpovědi na dotazy k vašim produktům.

Naše callcentrum je vybaveno nejmodernější technikou i softwarem a umožňuje operátorům velmi efektivně řešit veškeré vaše projekty. Dopřejte svým zákazníkům prvotřídní péči.

Aktivní telemarketing – navolávání obchodních schůzek, vyhledávání nových obchodních příležitostí, prodej po telefonu. Postaráme se, aby vaši obchodní zástupci měli plný diář schůzek.

Pasivní telemarketing a zákaznická linka – příjem hovorů z infolinky, příjem objednávek i podpora obchodníků. Obsluha chatu na firemních webových stránkách.

Schůzky pro obchodníky
Vyhledávání nových obchodů
Následná volání
Ověřování kontaktů, e-mailů, databází
Zákaznické linky
Firemní webové chaty

Něco navíc.

Schůzky pro obchodníky plánujeme tak, aby na sebe navazovaly – časem i místem. Posíláme potvrzující SMS zprávy nebo e-maily. Pravidelně vás informujeme o vývoji kampaně, předáváme vám statistiky.

Operátor se věnuje vždy jen jedné kampani, může se tak plně soustředit. Naši operátoři procházejí pravidelnými školeními ve vedení hovorů, v telesales dovednostech a v komunikaci.

Díky službám backoffice mají operátoři vždy bezvadně připravené projekty a mohou se plně věnovat volání. Nic je nerozptyluje.

Všechny služby nabízíme s náhradním plněním.

Protože zaměstnáváme více než 50 % osob ze zdravotním hendikepem a jsme zaměstnavatelem na chráněném trhu práce můžeme Vám díky tomu poskytnout na všechny naše služby a produkty náhradní plnění. Zjistěte víc o náhradním plnění od AGJ.

Zadáváním zakázek pomáháte.

Díky vašim zakázkám můžeme zaměstnávat a integrovat spoustu kolegů s různými hendikepy. Vytváříme jim vhodné pracovní prostředí a díky tomu máme skvělé týmy, připravené dokonale realizovat i vaše projekty.

https://www.agj-holding.cz/wp-content/uploads/2021/07/pozadi-3.png

RYCHLÝ A POHODLNÝ KONTAKT

Ukážeme Vám, jak vám umíme pomoci. Tak se nám ozvěte.

Jsme tady pro vás, volejte +420 840 211 311.

Máte dotaz, potřebujete zjistit víc o naší nabídce nebo máte rovnou požadavek k nacenění, poptávku? Napište nám co byste rádi nebo nám jen nechte na sebe kontakt. Ozveme se vám zpět.

Rádi se s vámi potkáme a vše probereme. Přijedeme za vámi, nebo vás pozveme k nám.