Callcentrum a backoffice.

S NÁHRADNÍM PLNĚNÍM

Callcentrum a backoffice k vašim službám. Navolávání schůzek, obsluha zákaznické linky i firemních chatů. Zrealizujeme vaše kampaně.

Zajistíme navolávání obchodních schůzek, příjem hovorů na zákaznické lince, péči o zákazníky, telefonické průzkumy, řešení e-mailových dotazů, obsluhu chatu na firemních webových stránkách…

V našem dobře vybaveném callcentru a backoffice zkrátka zrealizujeme všechny vaše požadavky. A přidáme výhody chráněné dílny – náhradní plnění.

https://www.agj-holding.cz/wp-content/uploads/2021/07/05_callcentrum-1.svg

Proč s námi?
7 důvodů.

Prostory

Více než 3.000 m2 výrobních prostor.

U nás najdete řešení.

Zaměstnanci

Máme více než 400
šikovných zaměstnanců.

S námi najdete řešení

Úspory

S námi ušetříte průměrně
16 % nákladů.

S námi najdete řešení.

Dostupnost

Jsme vám k dispozici 24/7
po celé ČR.

Vždy najdeme řešení.

Inovace

Neustále inovujeme
a vylepšujeme služby.

Vždy najdeme řešení.

Kvalita

Dbáme na vysokou kvalitu
a profesionalitu.

Máme pro vás řešení.

Náhradní plnění

Všechny naše služby
s náhradním plněním.

Naše řešení pro vás.

https://www.agj-holding.cz/wp-content/uploads/2021/07/09_ukazuje.svg

S NÁMI NAJDETE ŘEŠENÍ

Naši operátoři jsou připraveni realizovat volání podle vašich scénářů. Obchodní schůzky nebo odpovědi na dotazy k vašim produktům.

Naše callcentrum je vybaveno nejmodernější technikou i softwarem a umožňuje operátorům velmi efektivně řešit veškeré vaše projekty. Dopřejte svým zákazníkům prvotřídní péči.

Aktivní telemarketing

Navolávání obchodních schůzek, vyhledávání nových obchodních příležitostí, prodej po telefonu. Postaráme se, aby vaši obchodní zástupci měli plný diář.

Pasivní telemarketing a zákaznická linka

Příjem hovorů z infolinky, příjem objednávek i podpora obchodníků. Obsluha chatu na firemních webových stránkách. Informování vašich zákazníků, řešení požadavků.

Schůzky pro obchodníky
Vyhledávání nových obchodů
Následná volání
Ověřování kontaktů, e-mailů, databází
Zákaznické linky
Firemní webové chaty

Něco navíc

Schůzky pro obchodníky plánujeme tak, aby na sebe navazovaly – časem i místem. Posíláme potvrzující SMS zprávy nebo e-maily. Pravidelně vás informujeme o vývoji kampaně, předáváme vám statistiky.

Operátor se věnuje vždy jen jedné kampani, může se tak plně soustředit. Naši operátoři procházejí pravidelnými školeními ve vedení hovorů, v telesales dovednostech a v komunikaci.

Díky službám backoffice mají operátoři vždy bezvadně připravené projekty a mohou se plně věnovat volání. Nic je nerozptyluje.

Všechny služby nabízíme s náhradním plněním

Protože zaměstnáváme více než 50 % osob ze zdravotním hendikepem a jsme zaměstnavatelem na chráněném trhu práce můžeme Vám díky tomu poskytnout na všechny naše služby a produkty náhradní plnění. Zjistěte víc o náhradním plnění od AGJ.

Zadáváním zakázek pomáháte

Díky vašim zakázkám můžeme zaměstnávat a integrovat spoustu kolegů s různými hendikepy. Vytváříme jim vhodné pracovní prostředí a díky tomu máme skvělé týmy, připravené dokonale realizovat i vaše projekty.

RYCHLÝ A POHODLNÝ KONTAKT

Ozvěte se nám. Jednoduše.

Máte dotaz? Potřebujete zjistit víc o naší nabídce nebo máte rovnou požadavek k nacenění, poptávku? Napište nám co byste rádi, ozveme se vám zpět.

Nebo nám rovnou zavolejte na tel. +420 840 211 311.