S NÁHRADNÍM PLNĚNÍM
Zajistíme navolávání obchodních schůzek, příjem hovorů na zákaznické lince, péči o zákazníky, telefonické průzkumy, řešení e-mailových dotazů, obsluhu chatu na firemních webových stránkách…
V našem dobře vybaveném callcentru a backoffice zkrátka zrealizujeme všechny vaše požadavky. A přidáme výhody chráněné dílny – náhradní plnění.
S NÁMI NAJDETE ŘEŠENÍ
Naše callcentrum je vybaveno nejmodernější technikou i softwarem a umožňuje operátorům velmi efektivně řešit veškeré vaše projekty. Dopřejte svým zákazníkům prvotřídní péči.
Navolávání obchodních schůzek, vyhledávání nových obchodních příležitostí, prodej po telefonu. Postaráme se, aby vaši obchodní zástupci měli plný diář.
Příjem hovorů z infolinky, příjem objednávek i podpora obchodníků. Obsluha chatu na firemních webových stránkách. Informování vašich zákazníků, řešení požadavků.
Schůzky pro obchodníky plánujeme tak, aby na sebe navazovaly – časem i místem. Posíláme potvrzující SMS zprávy nebo e-maily. Pravidelně vás informujeme o vývoji kampaně, předáváme vám statistiky.
Operátor se věnuje vždy jen jedné kampani, může se tak plně soustředit. Naši operátoři procházejí pravidelnými školeními ve vedení hovorů, v telesales dovednostech a v komunikaci.
Díky službám backoffice mají operátoři vždy bezvadně připravené projekty a mohou se plně věnovat volání. Nic je nerozptyluje.
Protože zaměstnáváme více než 50 % osob ze zdravotním hendikepem a jsme zaměstnavatelem na chráněném trhu práce můžeme Vám díky tomu poskytnout na všechny naše služby a produkty náhradní plnění. Zjistěte víc o náhradním plnění od AGJ.
Díky vašim zakázkám můžeme zaměstnávat a integrovat spoustu kolegů s různými hendikepy. Vytváříme jim vhodné pracovní prostředí a díky tomu máme skvělé týmy, připravené dokonale realizovat i vaše projekty.
RYCHLÝ A POHODLNÝ KONTAKT
Máte dotaz? Potřebujete zjistit víc o naší nabídce nebo máte rovnou požadavek k nacenění, poptávku? Napište nám co byste rádi, ozveme se vám zpět.
Nebo nám rovnou zavolejte na tel. +420 840 211 311.